fbpx
Allround Administratief Medewerker2022-04-26T13:34:40+00:00

ALLROUND ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

Locatie Standdaarbuiten
Werkweek Fulltime (flexibel)

Wil jij het verschil maken? Je carrière verdiepen door een snel groeiend bedrijf verder te helpen ontwikkelen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Dankzij een duidelijke strategie groeit Luijtgaarden snel in omzet- en klanten portfolio. De ambitie om kwalitatief en kwantitatief verder te groeien is groot. We verwachten van jou de ambitie om mee te groeien. Wil je goede ideeën of initiatieven aandragen die je zelfstandig wilt oppakken? Graag!

Als allround administratief medewerker is geen dag hetzelfde. Je belangrijkste taak is het afhandelen van de verkoop, dat wil zeggen het verwerken van orders en de betaling daarvan. Daarnaast ondersteun je waar mogelijk bij het voorraadbeheer en je helpt de afdeling inkoop bij het administratief correct verwerken van de inkomende goederen. Heel divers dus!

De sfeer bij dit eigentijdse en energieke bedrijf is informeel. Een jong enthousiast team waarbij (samen)werken en plezier hand in hand gaan. Om hier te passen moet je van vrijheid en veel eigen verantwoordelijkheid houden. Daarnaast moet je het leuk vinden om verder te kijken dan jouw functie alleen. Past dat? Mooi. Dan kun je nu verder lezen.

JOUW PROFIEL

Wij zoeken een leuke collega die allerlei voorkomende administratieve taken zelfstandig op kan pakken. Je hoeft niet bij de hand te worden genomen, maar onderneemt proactief actie om het team verkoopondersteuning te versterken. Daarnaast ondersteun je waar mogelijk ook bij de administratieve taken van het logistieke team of zelfs de planning. Je hebt een afgeronde MBO opleiding op het gebied van (financiële) administratie en bij voorkeur wat werkervaring. Je bent betrouwbaar en hebt oog voor detail. Je krijgt alle ruimte om ook proactief concrete en praktische adviezen te geven op basis van jouw inzicht. Je maakt onderdeel uit van het team verkoopondersteuning en je rapporteert aan de teamleider verkoop.

WAT GA JE DOEN?

  • Het behandelen en verwerken van inkomende orders
  • Administratieve ondersteuning van de logistieke afdeling
  • Bij onvolledige informatie of onjuistheden neem je contact op met de betrokken collega
  • Je lost problemen van licht afwijkende aard zelfstandig op
  • Je zorgt voor een goede verwerking van de inkomende goederen, zodat het voorraadbeheer op orde is
  • Je bent flexibel, als het nodig is spring je bij op andere afdelingen (zoals bijvoorbeeld bij planning, na een gedegen inwerkperiode natuurlijk)

De invulling is verder aan jou! Laat zien waar je ambitie ligt en dan is het aan ons om jouw kwaliteiten optimaal in te zetten.

JOUW NIEUWE WERKGEVER

Luijtgaarden is voor zakelijke klanten & particulieren al ruim 105 jaar de specialist voor daken met gebruikte en nieuwe dakpannen. Luijtgaarden mag het predicaat Hofleverancier voeren en is de grootste speler in de Benelux op het gebied van gebruikte dakpannen. Luijtgaarden is een circulaire speler in de markt waarbij het werken voor een wereld zonder afval en uitval centraal staat. Zo hebben wij voor iedere gebruikte dakpan een nieuwe bestemming!

Luijtgaarden telt zo’n 60 medewerkers en bestaat naast de verschillende vestigingen in het land uit een online- en fysiek salesteam inclusief de sales support afdeling, financiële afdeling, logistieke afdeling en stafafdelingen. Ons uitgangspunt: ‘Happy people, better business’. Als onze medewerkers lekker in hun vel zitten en optimaal kunnen functioneren en ontwikkelen, volgt het resultaat vanzelf!

HET AANBOD

Luijtgaarden is een aantrekkelijke werkgever met prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor de functie van Administratief Medewerker bieden we je het volgende:

  • Een salaris afhankelijk van opleiding en ervaring tussen de €2300-€2800, een laptop  en een goede pensioenregeling.
  • Mogelijkheid tot thuiswerken en flexibele uren
  • Reiskostenvergoeding en vakantiegeld
  • Minimaal 25 vakantiedagen en 6 dagen ATV op basis van een fulltime contract. De vaste feestdagen ben je al vrij!
  • Binnen deze organisatie kun je echt het beste uit jezelf halen. Opleiding en ontwikkeling wordt gestimuleerd en Luijtgaarden helpt je graag met persoonlijke doelen of ambities.
  • We houden je graag gezond, daarom staat er in de kantine vers fruit voor je klaar
  • Werken in een jong team met een gezellige en informele sfeer

ENTHOUSIAST?

Ben je enthousiast geraakt door deze vacature? Laat hier je gegevens achter of stuur een mail naar HR@luijtgaarden.nl.

We werven onze nieuwe collega’s graag zelf; acquisitie door werving- en selectiebureaus n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld!





JA, ik geef toestemming om mijn gegevens te verzamelen.



Dit formulier vraagt u om uw naam, email adres & telefoonnummer zodat wij contact met u op kunnen nemen. Uw gegevens worden nooit aan derden verstrekt. Zie onze Privacyverklaring om te zien hoe wij met uw gegevens omgaan.

© Luijtgaarden

STANDDAARBUITEN

Luijtgaarden Handelsonderneming B.V.
Kreekdijk 9
4758 TL Standdaarbuiten
Tel.: + 31 (0)165 – 312489
info@luijtgaarden.nl

OPENINGSTIJDEN

BEST 

Luijtgaarden Best B.V.
Sint Oedenrodeseweg 5-b

5681 PH Best
Tel.: ‎+31 (0)6 82 90 78 47
info@luijtgaarden.nl

OPENINGSTIJDEN
© Luijtgaarden

Luijtgaarden Handelsonderneming B.V.
Kreekdijk 9
4758 TL Standdaarbuiten
Tel.: + 31 (0)165 – 312489
Fax.: + 31 (0)165 – 318136
info@luijtgaarden.nl

LUIJTGAARDEN STANDDAARBUITEN
LUIJTGAARDEN BEST